Hoppa till innehållet

Varukorg

Din varukorg är tom

Reklamation

Om en vara är felaktig, defekt eller felexpedierad, var vänlig kontakta oss på kundtjanst@shoemed.se inom 30 dagar så hjälper vi dig med hur du går vidare. Varan ska återsändas till oss väl emballerad, i originalförpackning tillsammans med en skriftlig beskrivning av felet/bristen. När vi mottagit varan och godkänt reklamationen, gör vi något av följande:

  • Reparerar varan om det är möjligt.
  • Skickar en ny vara.
  • Återbetalar dig för varan.

För att vi enkelt och snabbt ska kunna hjälpa dig med reklamationen behöver följande underlag mailas till oss på kundtjanst@shoemed.se:

  • Ditt ordernummer om du har handlat via webbshoppen eller ditt kvitto om köpet har gjorts i butiken
  • Produktens namn
  • En beskrivning av reklamationen
  • Tydliga bilder som visar defekten på artikeln samt bild på hela produkten

Det går även bra att komma förbi vår butik på Odengatan 33 i Stockholm så hjälper butikspersonalen med reklamationen.